Wednesday, November 16, 2011

@ Keletah di dapur



...ini la jadinya bile di dapur..dijadikan toys plk benda alah tu..

Tak de hati nak masuk dapur klu tak de org yg melayan damia..ptg smlm hubs request nak mkn mlm..(telor msk kicap n grg ikn salmon)..alah, tu je pun..ape ssh!! Yerpp tp tang nak menyiapkannya tu masyaALLAH..tau2 je la kelentang kelentung dgn anak yg tgh lasak..nak merasa n memegang ape saje yg ibunya buat..last2 smpat msk nasi je dulu...tunggu hubs blk br smbung masak..rimas dgn kerenah dia..nnt tak pepasal plk tgn aku jd ringan..mulut ni toksoh ckp la..terpekik2 aku dibuatnya..mmg dah tak blh guna tone rendah dah (mmg xnak biasakan)..aku bkn blh wat kje klu ada yg mengacau (bkn mengeluh) n bile tgk persekitaran jd cm kapal pecah (kan ada tkg wat sepah)..kepala aku plk jd semak..lg2 aku ni yg sememangnya tak xpert bab masak-memasak ni...mmg le lembab!!!

No comments:

Post a Comment