Wednesday, November 23, 2011

@ Damia nak kawan??

rindu sama ini baby..


Opss..dgr tak dgr je bunyinya..heheh..mlm td ayah damia blk kje lmbat..ibu pn tak sdr time dia sampai umah.sdr2 dah kt sebelah..tgk2 jam dah kul 11.35pm..cm biasa ayah akan tnye keletah anak daranya itu..smbil mata separuh bukak, ibu cite la..Tiba2 respon ayah plk cmni...jeng..jeng.."damia ni nk kwn"..opss terdiam ibu damia!!..trs terbuntang biji mata n ilang ngantuk..heheh..tgh2 smbang, teringat plk bnyk benda yg lum setel...lg2 besok nak kne bgn awal drp biasa..trs bgn kemas beg taska..sidai kain n iron baju..
Sekali lagi (lps setel kje)..hmm.. ibu tgh minum air, ayah tgh tgk tv..sayup2 kedengaran ayah damia brsuara.."dah blh tu..."ibu pn tnye la ape yg blh..?dia jwb :"adik damia"..hahah..lawakss..
Ekceli aku bkn tak nak, mmg nak sesangat sbb pki umo dah lanjut kan..hehe..InsyaALLAH ada rezeki dpt la damia adik...biar bg ilang penat dulu..oii tak ilang2 penat lg ke?? Bkn cmtu tp bg ibu2 yg ada anak bgn myusu mlm tau la cmne..mst penat, ibu still rasa tak cukup tdo..lg pun aku plan biar la damia bsr ckit lg..time tu dia dah blh berdikari sndiri..ye la aku pki, dah la aku ni tak de org tua..MIL pn tak berapa sihat..harap kan kakak aku je la..walaupun dah ada xperience jaga baby, tp aku still dlm proses nk belajar..pe2 pun Family Planning kne piki gak..InsyaALLAH jika diizinkan nxt year blh la plan utk 2nd peknen..Yahoo..tp mana tau dlm masa terdekat ni pun blh??yerpp, tu semua kerja YG MAHA ESA.. kita sbg manusia tak blh menyangkal ketentuanNYA...

No comments:

Post a Comment