Tuesday, November 15, 2011

@ Dinner yg simple...

regular size je.. seciput ni pun x habis..
Simpe je..tak pe la janji kenyang..Hmmm sblum blk keje ptg smlm, col hubs tnye nk mkn pizza tak mlm ni...dia kata ok jer..ntah nape terigin sgt nk mkn, my colleage plk kasi voucher domino's..tak tertahan weyhh nengoknya...hatiku dah berbunga2 nk mkn pizza..hrp2 si somi dpt blk awl la..

Ok..dlm kul 7.15pm dia smpai umah..tp tgk dia snyap je mcm tak xcited nk mkn..owh ghupa2 nya dia dah kenyang...dia kata termkn lbh plk masa kt opis td..alaa mkn pisang grg je..tp lately ni dia tak kuat mkn la..ermmm fine!!!

Perut aku ni makin lame cm minta utk diisi plk..dlm kul 9pm gitu aku col n wat order, klu tak habis pun blh bw p opis jer..dkt 40minit gak la br sampai..ehemmm, ape lagi aku..terkam la, burok lantak btol..lapar katakan...damia dah gonggong chicken wing n hubs relax je..haha..may b tak tahan tgk aku mkn, dia pun mnta pinggan...hahah..hampehhh org tu..td eksen!!.last2 dia habiskan 2 slices pizza n 3 ketoi wings..aku yg kbulur bagai nak rak, berjaya habiskan 1 stngah slices n 2 ketoi wings je..ok la tu...pg td tgk ada yg ber balance tu, tapau p opis je..wat bekfes..owh yeahhh..dinner ke bekfes...

No comments:

Post a Comment