Tuesday, November 15, 2011

@ Cath Kidston


yess...aku punyerr..

Bln ni aku dah berjaya rembat beg Cath Kidston..seronok sgt sbb porch utk alat solek aku pn ada yg sama corak....tak de la semahal beg2 yg kwn2 aku guna tu..tp lately ni hati dah mula terpaut dgn design brand ni...ikutkan hati nak wat collection (srba satu / serba berdiri) sbb comeyyy...material nya bagus sgt..ken air pun tak menjadi masalah..luar dalam selamat..lg pun tak snng kotor..dia punyer design very practical..eh, cm nk promote plk??..bkn dpt ape pun..kepuasan utk diri sendiri je...

day bag..

blh dijadikan diaper bag..mulanya hati berkenan yg ni..tp sbb papa shield bag dah ada..wap pe beli bnda yg function nya sama kan..tak ke membazir namnya tu?? lain la org yg poket tebal.. nasib baik blh berfikir secara waras lagi bab pembaziran tu...tp dlm hati..."berkata nak..nak...nnt la nxt month plk..if ada duit lbh.."...huhu..ksian...ye la harganya pun blh tahan..klu takat seploh or 2 ploh hinggit tu no hal...aku rembat je...



cantik...dot..dot..nak!!!


ni pun cantik...My MIL wat beg telekung...molek sesangat..
Ermmm..ikutkan hati yg ni pun aku nak..nasib baik time tu stock cmni tak ade..bile tgk pic ni aku mula piki ape nak dimasukkan..huhu..pd aku sesuai gak utk botol susu, botol air n seangkatan la klu nak kluar bercanda ngn anak (piki brg anak je)...tp tak de la berkilo2 aku nak masukkan brg kan..nnt overload plk...ekceli dah ada pun yg cmni, tu pun SIL kasi gak..Harrods Brand..(tahan sgt sbb dah lama guna..still tak de cacat cela..SIL ckp ni lg ok)

koleksi ni dah ada...
ni la ghupa yg SIL kasi few month ago..bermula dr bag ciput ni la hati aku mula terpaut dgn brand Cath Kidston..size ni molek bebenor utk hpone..just nice..skrg klu mls nak bw wallet if nak kluar kejap2 tu..aku just bw porch/purse ni je la..muat la seketoi fon, duit n kad tu..just nice!! thanx to Ita (SIL)..dia ni suka introduce brg2 cenggini kt ipar2 dia..adohaiii..kita yg sengkett ni la yg seksa..nnt bg yg laen pulak...ahaks....





























p/s : hubs ckp ku ni pantang nmpak h/bag..btul kerr?



No comments:

Post a Comment