Sunday, March 20, 2011

@ Warga asing???

ERmmm ape kaitan wallet ni ngn tajuk ek??
Huwaaa....arini aku jd pendatang asing..lawaks plk..ntah cmne aku blh trtinggal wallet..means ic, segala card n duit sesen pn xde la aku dtg kje arini...biasa ada gak seringgit dua trselit dlm hbag nih..br mlm td aku gatal tgn mngemas hbag n wallet, trlupa plk p ltk atas wardrobe baju damia..sighh..

Hmmm nasib baik xde ape2 otw dtg kje td..nnt x pepasal kwn aku yg kne sbb bw org yg xde pngenalan diri ni..hehe..Hrp2 blk kje ptg nnt pn selamat smpai umah.InsyaALLAH..Dan nsb baik gak la bw bekal..xde la nk guna sgt duit tu..klu x mst gelabah gak nk lunch ...nk col hubs mnta duit, sgn plk dah la tgh msm muka ngn dia..nnt aku yg kne blk..sllu aku ckp dia careless...hahah..diam2 la nnt trmalu plk....

No comments:

Post a Comment