Thursday, March 31, 2011

@Postponed again


Hampehh...trkejar2 pegi ke klinik sbb ada appointmnt nk wat minor surgery..tup2 posponed plk...adehhh..

Ermm...al kisah appointment ngn klinik gg...1st dpt date 23 March..n then dorang col pospon ke 28 March..Ok xkisah jnji infrm awl..Kbtulan plk Damia tiba2 demam mlm tu...mula la duk pki2 blh pegi ke x klinik...Pagi2 bgn check temp dia..dah xdemam cuma bdn dia cm lemah ckit..x seaktif masa dia sihat la..Hubs ckp alang2 dia dah halfday..pegi je la..htr damia kt nursery kjap..ermm ok la..trs kelam kabut siapkn diri sndiri n damia sbb tgk jam dah kul 9am..appointmnt kul 10.45am..nk snggh besfes lagik..sempat kot..nk sedapkn hati..


Otw htr damia snggah la McD KD jap memandangkn masih ada masa..nk bg upah kt damia..org x sht katakan..for sure la kne kasi habuan..semangat ckit dia..bekfes pn ala kadar je...smbung kt dlm kete plk.huhu..Trs ke taska..n pesan itu ini kt cikgu..ye la sbb ank x berapa sht..


Ok..zazzzz ke klinik..sampai2 tepat jam 10.45am..arggghhh bile check kt kaunter xde plk name aku utk aritu..nape blh jadi cmtu??sdgkan Jumaat sblum tu aku dah reconfirm psl date tu..adoiii..mcm2 la..check punye check mmg ada pn name aku..'cmne nurse tu blh x nmpk'..dah berumur kot!!!ishhhhh..pki bkn2 plk aku ni..nsb baik nurse tu baik.aku pn xde la hangin sgt..


Hmmm..tiba2 plk doc inform benda alah xray plk rosak..'ermm nape x infrm aku awl2 ek?'x perlu la aku ssh payah dtg..peliknya laaaa...!!!alang2 dah smpai n sbg gantiugi penat lelah, aku mnta doc check gigi aku sbb aku perasan ada yg problem..klu blh nk cabut trs..ok dia kata blh cabut sbb appointmnt asal tu dah posponed..fine....bye2 gg gerahamku....


Fuhhh...done...menggerunkan lorr..ahakkss mcm senget je mulut penangan ubt bius..mcm takut je nk p lagik..huhu...


p/s : cabut gg grhm atas(last)..geraham bongsu lum cabut..

No comments:

Post a Comment