Thursday, March 24, 2011

@Dugaan lagi...

Br je lps col my MIL kt kg dgn niat nk tnye khabar dia sbb hubs citer mak x sihat...2 ari lps g berubat kt Melaka..InsyaALLAH 14 Apr ni MIL dtg cni nk ikhtiar plk kt Syifa Al-Hidayah..ok aku dah siap booking tp x tau la cmne keadaan kt sana nnt..
Alhamdulillah suara my MIL cm ok..dia pn ckp bdn dia cm kuat ckit..ksian dia asyik x sihat je..may b sbb kesunyian pn satu..ye la umah besar2 xde org..time anak cucu brkumpul je la yg meriah...td dia ada la kwn wat sembang, kak yan tgh bersihkan umah my MIL..ermm trpkasa upah org sbb x larat nk wat kje2 umah..sabar la mak...~~~
Hmmm...tgh2 smbang, tup2 Mil sebut "azwa ni.."..ha, ape plk??dah dub dab..dub dab...hati aku.
Huwaa rupa2nya pg td azwa sepupu damia trkena kaca plk..br2 ni pn mata gak..trjatuh kt tangga..pg td pn kt mata..ngerinya aku dgr..tiba2 teringat ank kt nursery..mnta2 dijauhkan anak aku dr tragedi2 yg mngerikan tu..amin..sesungguhnya aku insan yg lemah..
Dugaan bt ibu n ayah azwa...x tau cmne blh trjadi sbb MIL pn tgh tunggu col drp ayah azwa..hrp2 kecederaan tu x serious sgt..aminnn..ksian ank kecil tu...

No comments:

Post a Comment