Wednesday, March 23, 2011

@Jerawat


p/s : xde kaitan ngn pic ni..tension je...

Adushh sakit!!!Hampehhh btul la... lately ni muka aku ditumbuhi biji2 jerawat lorr...nape ye ttiba plk??seingat aku udah lama jerawat x brtandang kt muka aku ni...tp xde la licin mana pn muka aku skrng pn...aku x nk sejarah brulang lg..dah tinggal kenangan..cewahh...ingt masa zaman aku study..mukaku dipenuhi jerawat n parut2 tu mmg ssh sungguh la nk ilang..mmg tension la..kdg2 terasa rendah diri bile tgk muka org xde jerawat..huhu...ntah nape meriah sgt jerawatku time tu...blh dikatakan pantang org citer cara nk ilangkan jerawat, mcm2 aku mncubanya...brhabis duit gak la...
Hmm seingat aku br je pn jerawat aku brkurangan...time tu dah grade n dah kje dah pn...klu x silap produk yg dpt mngecutkan jerawat aku spnuhnya adalah krim natasya...tp seperti yg aku ckp td la...kesan2 tu mmg still nmpak la cume jerawat je la ilang..hehe...

Ermm nmpknya skrng ni dia mau duit lg la...huhuhu...tulun..
p/s : time entry ni ditaip, muka cm gatal2 n pedih2 jek..geram weyhhh

No comments:

Post a Comment