Sunday, March 20, 2011

@Rindu

Ya Allah..nape sejak akhir2 ni aku teringatkan arwah IBU ku...??Sesungguhnya aku x pernah melupakan arwah..mgkin sekali sekala aku trleka dek kesuntukan masa utk mghadiahkan bacaan Yaasin utk arwah. Itu mmg salah aku x cekap dlm mnguruskan masa...

Aku sgt merindui saat brsama arwah, rindukn rumah kt kg & segala2nya bersama arwah suatu ketika dahulu...mmg x dinafikan arwah adalah sumber semangat di kala aku brgelar seorg murid, pelajar & penuntut...masih segar di ingtan aku, dia la insan yg paling seronok pada hari konvokesyen aku iaitu pada Oct 2002..Ya Allah...mula la hatiku sebak nk mngalirkn air mata nan jernih...kenapa begitu cepat masa brlalu...??Tp aku redha dgn pemergian arwah...

AL-FATIHAH bt arwah..semoga arwah ditempatkan dlm golongan org yg beriman..AMINN....

No comments:

Post a Comment