Sunday, April 10, 2011

@Tetiba

Hampehhh..lps tgk cite TRilogi Cinta mlm td (faberet)..ingt nk tdo awl coz tgk si anak dah mcm ngantuk..mnt si ayah bw masuk damia ke bilik sbb aku nk siapkn botol2, air, susu bagai (bakul susu)..dr dlm bilik trdgr damia terjerit2 nk kluar...adoii..cpt2 aku masuk..n x mau jugak dia lena..nak x nak biarkn je dia keluar..dlm hati..'xpe la aku tdo dulu..biar ayahnya lyn'...

Tetiba..dgr plk dia nangis..mula2 slow..lama2 meleret2 plak n makin kuat...skt je hati aku..bkn nk marah kt si anak...tp si bapa...dah la budak tu pantang sekat angin dia..mula la moody x tentu hala...nk mengajar anak pn tgk la masa..ni mlm2 buta dibiarkn ank nangis2...klu x dilayan lg menjadi2 budak tu..

Hmm kan dah ssh nk pujuk budak tu..ayahnya mula mggelabah pki yg bkn2 plk sbb bg dia damia xpnh jd cmtu..tp aku relax je smbil pujuk2 n tepuk2 sbb kita sbg ibu of course la tau gaya nangis si anak..nangis dia tu cm xpuas hati n merajuk..smpai trsedu2..klu x silap ada la setengah jam gak br dia tdo..hmmm...smbil2 tu ada gak la baca2..n ingt lg masa attend course kawin dulu..ustaz/penceramah tu ada bg ayat " anak nangis mlm"..alhamdulillah still ingt..lg pn snng je..lupe surah ape tp bunyinya.."summum bukmun_____"(smpai abis)..

Sighhh...lwt gak la tdo jwbnya...damia..damia..bikin kecoh lorr...gara2 kecik hati ngn ayah smpai cmtu...huhu

No comments:

Post a Comment