Thursday, April 28, 2011

@Done!!!!

Masa mncemburui aku..btl ke statement aku tu?hehe..actually mmg aku xde mood nk menaip pn..ye la pd 20 Apr 2011 yg lalu aku dah selamat mnjalani minor surgery..dah brp bln set appointmnt ..akhirnya last week br selamat gigi ku dicabut....


Emm spt yg pnh aku uar2kn dlm entry yg lps, aku dilanda skt gg akibat gg bongsu nk tumbuh..menurut kata doc, nak x nak kne buang jugak geraham tu sbb gg bongsu xde ruang nk tumbuh..tp actually aku pn xfaham psl ni..hehehe..lantak la yg penting dah selamat dibuang..


Tp..yg x best nya, smpai arini rasa tekanan tu still terasa..adoii..klu blh lps ni x nak dah!!!ntah aku pn x tau nape time aku je ade je prob sdgkn time doc tu explain cm snng..tak skt sgt..tp tu katanya je la...ntah2 org lain pn rasa cm aku gak kot...time nk buat tu..doc bius 2x..aku ingt x rase sakit kot sbb dah bius tp ramalan ku tak benar belaka...hampir sejam jugak gg aku brjaya di cabut..doc dgn gigih nk bg gigi aku goyang tp punye la ssh..katanya gg aku kuat sgt n terbenam dlm sgt...Tuhan yg je tau...dlm hati ni mmg nk cpt settled..mmg masa tu tak rasa skt sgt tp rasa tekanan tu mmg kuat la...doc pn dah inform awl2 mmg rasa tekanan...


Fuhhh..bile doc kata"dah...",,lega aku..mak aiii panjang rupanya gg geraham ni ye...patut ssh nk keluarkan..selama ni x tau pn..hehe...Ok..selesai sudah...doc bg MC 3 hari..dah settle bayar (RM50) n amik ubat bagai, balik umah nk rehat..nk snggah beli bubur McD pn cm xde mood dah dgn hujan lebat selebatnya time tu...smpai umah kuatkn semangat gak la msk nasi n wat sup simple utk damia sbb kesian kt dia...Ermm trs sms opismte n manager bgt psl MC tu..so cuti panjang la aku cmpo dgn sabtu n ahad..tp ape la sgt..dlm situasi cmni....ape pn blh gak rehat dgn tenang kt umah sbb damia hantar ke nursery...puas honeymoon kt umah sensorang...cehhhh....



p/s : time nk g klinik mmg kontroversi sbb dah trlambt..nsb baik smpat...gara2 en somi tu..kakak yg htr sbb geram ngn somi..mls nk cite la..

No comments:

Post a Comment