Wednesday, April 6, 2011

@Tak bermaya

Kenapa cmni weyyh??x larat sgt arini..adoiii..kepala dah wenggg..x blh nk concentrate pd kje..mata pn dah pedih2, berair bile tgk PC..ni la kesan x cukup tdo..nk kata ngantuk xde la sgt..tp bdn cm lemah je..sob..sob...dah lama aku x rasa cmni...ye la sbb anak pn dah lama x kne dmam cmni....kenapa demam damia on off je??dah dkt 2 mggu dah cmni..

Ibu plk x lalu mkn n x lena tdo ble pki kesihatan damia..Ibu mana x risau kn tp aku ni over ckit kot..cepat mglabah n suka srabutkn pikiran..yg aku pelik tu ttiba je pns tu dtg..x pnh2 ubat yg doc kasi habis..sblum ni xsmpt nk habis, dmm dah ok..dlm 2 mggu ni pn dah 2x g klinik utk chck up..tp overall ok...arghhh skt kpala ku ini..time cmni la aku jd hot ng sorang hmba Allah ni...dia sedap bantai tdo..aku je la tdo2 ayam sbb nk pantau temp damia..

Nmpk gayanya arini kne g beli gak la B-Complex vitamin tu..dah smggu x mkn sbb kehabisan stock..tu yg pntang ade prob trs jd wengg..

Hmmm...hopefully ptg ni damia sihat la..happy sgt klu tgk damia sihat masa jmput dia kt taska...

No comments:

Post a Comment