Sunday, January 23, 2011

@Uptown KD


Geramm ngn mak nyah kt gerai mkn uptown ni....xsedar diri!!!klu dah namanya jantan, xpyh la nk pura2 wat lmbut..xblh punya..ada ke time nk amik order ..dia nk tnggi2 suara bile aku tnye bnyk kali psl menu kedai tu..klu nk jd pelayan, kne sabar la..org nk mkn...bayar..bkn free.of course la tnye....dah la ko x sediakan menu...!!
Hmm frust giler..tu la dr awal aku dah ngelak xmau mkn kt uptown ni sbb x biasa sgt..xtau sdp ke tak...ye la dolu2 pnh gak mkn, mmg hampehh...Sbnornya aku teringin btl nk mkn ikan msk 3 rasa kt seksyen 6 tu...tp yg sorang ni beria2 nk mkn kt uptown..katanya bnyk choices..lg pn tekak dia plk nk mkn ala2 western..n xpnh lg bw dak kecik g jenjalan kt uptown...adoii...blh cmtu alasan dia???xpe la labu...aku ikut..tp dajal ngn nyah kt ctu plk...dah la mskn xsdp sungguh!!lmbat plk tu!!nk kata ramai x la sgt sbb msh awl....next time mmg aku aku x kn jejak dah kedai tuh!

Si ayah n si anak best je layan chicken chop tp x best gak katanya....aku la tunggu melanguk nasi yg x kunjung tiba tu smpai laki aku pn dah hbs mkn n p round2 sudaaa....nk mkn pn dah xde mood...hampehhhhh....frusttt....

Lyn pics damia yg syokkk mkn fries...

No comments:

Post a Comment