Wednesday, January 5, 2011

@ Azam 2011

duit..duit...

Ermm...sedar x sedar dah 6 ari 2011..Tp cm bnyk lg impian n azam last year (2010) yg x tercapai..InsyaAllah this year terlaksana la azam aku yg trtinggal tu...huhu...Anyway bnyk jugak kenangan pahit + manis sepanjang 2010..yg x trduga..yg x terancang..n mcm2 la..Tp aku brsyukur coz 2010 aku telah selamat melahirkan my little princess (aimy damia bt amirhamzah) ke dunia ini..Hrp2 damia jd ank yg solehah ye sygggg...

Dlm keseronakan menerima org baru...aku telah kehilangan seorang insan yg amat aku sayangi iaitu ibuku yg trcinta..dia pergi mngadap Ilahi semasa umur ank aku 2 mggu...adushhhh...Tuhan je yg tau...aku xmampu nk luahkn dgn kata2...hmmmm..AL - FATIHAH..

Ok sebenor nye nk cite psl azam 2011 ni..Impian aku utk this year nk tutup buku segala hutang piutang ku...(Mara, crdt card n etc). Hmm MARA dah nk abis dah..nxt month bye2 la..lama btl nk tutup akaun mara ni..bkn ape sbb aku liat sgt nk mmbayo nye..tu yg jd lmbt..hehe dah berank pinak br abis tau..sdgkn x la bnyk sgt hutang tu..Yg lain tu x mungkin la...tunggu aku pencen kot..hehe..Ye la loan umah kan lame period nye....kena la brsabar..klu x brhutang mana mampu nk ada aset...Kete plk tunggu la 5 years lg...n hrp2 dia x wat hal....so far so good...
Ermm bile dah tutup buku hutang..kne la mendsiplinkan diri utk menabung...tahun ni hrp2 aku blh menabung dgn jaya nye..ksian buku ASB aku tu...awal tahun je ada transaction..hehe..tahun 2011 ni hrp2 mncanak2 la transaction tu...tp bkn transaction keluar duit tau...ingt tu wahai wan zarina oii......kuikui....yeayyyyy nk hidup aman damai tanpa bebanan hutang!!!mcm bnyk sgt hutang tuh...hihihi....OK MARI MENABUNGGGGG

No comments:

Post a Comment