Wednesday, January 5, 2011

@Serba salah

ksian ini budak
piwettttt

Xtau nk ckp...xtau nk buat..xtau nk pki...xtau nk setel....??ape kaitan ngn tajuk entry??ok sebeno nye aku btl2 dlm dilema...pki si bdk tocitt..ksian kt ank aku ni..pg2 kne kluar awl disebabkan tugas si ayah... di kala budak kecik ni sdg lena dibuai mimpi, aku trpaksa mengusungnya kluar rumah utk dihtr ke taska..aku risau sgt dia x cukup tdo...dah la tdo mlm pn lwt..duk nk xplore setiap sudut rmh..adoiii...otw ke taska mmg dia lena dlm pelukan aku tp sesampai kt taska, mula la dia bukak mata..mcm tau2 je ibu nk tinggal dia kt taska...
Hmmm x sampai hati la sbb sepatut nye time dia bgn tdo jam 7.30- 8.00am..tp ni kul 6.50am dah kne htr kt taska...Ibu plk sambung tdo kt opis..hehe..best sgt tdo time ni sbb xde gangguan..ni la padah nye takut nk drive... brgantung sgt pada si somi..nk x nk trpaksa la kluar pg2...kan bagus klu aku blh drive sndiri...blh kuar lmbt ckit...bile aku nk memberanikan diri ni..??xtau nk pki dah... rasa bersalah sgt2...........

No comments:

Post a Comment