Tuesday, July 5, 2011

@Dinner














Cite 25 May 2011 @ Carlton Hotel SA


Company aku dpt 1 table utk 10 org bersempena dinner Bersama Bekas Polis (seakan2 la lupe name dinner ni) sdgkan aku yg issued cheque tu (cek company)..huhu..bkn free yea...kne byar gak...x perlu la mentioned la figure nya...

Ermm dah dipelawa utk attend..pegi je la..mkn free katakan..siap blh bw suami lg tu sbb nk cukupkan korum 10 kerusi..tp aku tak bw pn sbb si somi kje n lg pn cukup utk staff DASB..tp ada gak yg bawa..aku ni pn nasib la kakak tercinta dtg umah so blh la jaga budak kecik tu..klu tak, jgn harap la aku dpt join...

Menu biasa2 je..tp mewah la ktorg mkn sbb meja ktorg cmpur plk ngn 3org veteran yg tekak diaorg tak kena ngn menu yg disediakan...hahaha...so apa lg...ktorg gasak habis-habisan la...dasar pelahap!!!bkn ape, lapar sbb snggup x mkn kt umah..tahan sbb nk mkn kt hotel..kuikui...pegi plk geng same kepala..syoikkk la...

Smpai umah kul 12am gak lorrr...ngantuk tahap cipan sbb kekenyangan..tp smpai umah tak blh trs landing sbb kne setel kan botol2 susu n tkrkan dypers si ank dulu..si somi mmg tak trfikir pon nak buat itu semua..nak kne suruh..hmphhh..

Hmm seronok sekali sekala dpt cmni..ingt time bujang2 dulu..kluar brjimba tanpa kendong ank kecik..tp blk bkn lwt mlm cmni pon....


*jgn x tau aku pakai bj yg dibeli tahun 2009..masa akad nikah kembar si ayah damia..hmm damia pn belum ada..kikiki...














No comments:

Post a Comment