Wednesday, May 25, 2011

@Hati ini Gundah-gulana

Dugaan...sob..sob..hari mggu yg lps, tgh leka tgk Rancangan Nona...aku dikejutkan dgn panggilan yg menyedihkan..my sis (kt Gua Musang) dikejarkan ke hospital krn ttiba diserang sesak nafas..dlm hati x sudah2 brdoa agar x kritikal sgt..klu blh aku xnk ia (kehilangan) berulang lg...dia la kakak yg blh dianggap mcm mak...aku xtau cmne klu dia xde....nauzubillah..mnta2 dijauhkan..aku belum mampu nk brhadapan dgn keadaan sptmana yg trjadi pd march 2010..
Mengikut kata Doc..ada tanda2 nk kne serangan jantung...lg la risau hati aku ni...tp result akn dpt nxt week..

Hmm..smlm plk dpt berita..my MIL pn admitted kt hospital Muar...MIL mmg dah lame ada mslh jantung...kali ni doc ckp kadar gula rendah n tanda2 serangan jantung kembali...hubs standby je nk blk kg skrg ni...(tgk keadaan)..hrp2 kedua2nya dpt menjalani kehidupan mcm biasa..Aminn...aku begitu sygkn mereka ya ALLAH....

No comments:

Post a Comment