Tuesday, May 24, 2011

@Br Jejak

mcm dah beso ank ku...


rumput yg mghijauuu..tenang..
sembang ape tu...?
Haaa....cmni ghupanya..!!bkn nk cite psl muka org pn..hahah..Actually dah dkt 2 years aku beli n jd warga Taman Bkt Subang ni..br ptg smlm aku brjaya mnjejaki kaki ke playgrond kt arae umah aku..bkn jauh pn..cume sekangkang kera je dr umah..dlm pagar blok umah lg tu..Tp tu la x pnh sekali pn ke situ..selama ni just intai2 dr tingkat umah je la..

Sblum tu nk cite, kisah ptg smlm..time blk kje..bagaikan nk gugur jantungku bile smpai dpn pintu umah..dgn pnt2 naik tangga, dgn mengilek ank seberat 10kg, dgn beg2 lg..tibe2 tgk gate n pintu umah trbukak..dlm hati, 'nk kuakkn lg x pintu ni'?smbil tgn slow2 tolak pintu n trpandang kipas brpusing..tiba2 nmpak kelibat manusia duduk kt atas sofa n trdengar manusia itu brsuara..hahaha...si somi rupanya..!!!adoiii trkejut+lega...geram aku!!!wat aku gundah gulana je sekejap...awl plk dia blk smlm..pastu bknnya nk uar2kn kt aku...sighhh

Ok brbalik pd tajuk asal...Damia mula dgn agenda x betah duk diam bile ayah ada kt umah..pandai dia ni...(nk keluar la tu)...tiba2 hubs ajak kluar jln2 kt taman..seronok la dak tecit tu..x sempat2 turun tangga..tambah2 bw sekali beskal dia tu...

So pusing2 la kami 3 beranak kt area Kiambang tu..trmasuk la taman mainan yg x pnh ku jejak tu..best la lepak2 kt situ..nyaman je rasa..selesa n puas hati dgn kebersihan kawasan persekitaran umahku..xpe la umah ala2 sarang burung pn..yg pnting happy n privacy duk kt cni..syukur sgt ada umah sendiri..

Syokk sgt brjln smpai dah kt keluar pagar ktorg ptg tu smbil menolak beskal comill damia..haha..alang2 cari ape yg patut utk mkn mlm kami ank beranak...Ermm so menu mlm td nasi kukus+ayam n air tebu yg yummiess..Tp hubs xsmpt mkn..dia trtdo kepenatan..so 2 bungkus aku belasah...Opss bkn sekaligus aku telan..of coz sebungkus mlm td..n then sbungkus lg tu selamat kt opis la..nsb smpat slmtkn masuk dlm peti ais mlm td...huhuhu..

No comments:

Post a Comment