Thursday, July 29, 2010

@SUSU

Hmm ni cite isnin yg lps...susu hbs. Mmg dah tau n dah plan nk beli nnt blk kje samada kt Giant or Baby Camyland.Tu je la yg aku perasan ade jual susu Enfalac HA kt area ofis aku.Kt shopping complex lain may b ade tp xpnh survey pn..
Ok actually nk cite kisah aku kt Giant..hehe..Lps amik damia kt nursery trs g Giant cari susu..smbil2 jln nk ke bhgn susu smpat capai brg lain msuk trolly.Sesampainye kt bhgn yg dituju..bnda yg dicari xde.."alamakkks cmne ni?".tgk jam kul 9.10pm.Dlm hati trs pki kedai baby tu..Mnta2 ade la stock..Cmne plk ngn brg dlm trolly ni..tgk counter mmg ramai customer so jln yg selamat tnggalkan cmtu je sbb nk kjar ke kedai Baby Camyland. Ye la tkt dah closed kn....ksian plk damia..xkn nk g nursery amik susu yg tnggl ciput tu..huhuhu..lg pn skrng ni ktorg mmg ulang alik dari USJ..Mmg rase brsalah kt pekerja Giant yg trpaksa kemas blk brg yg aku amik tu..sorry yea mmg x trniat pn nk wat cmtu n kepada bloggers di luar sane tu saya xpnh wat cmtu yea...ni sbb nk kejar masa n pki susu anak...kikiki...lawak kan...
Cite kt hubby dia ckp"mcm2 la wak ni.."hehehe...Alhamdulillah kt kedai tu ade stock. Alang2 tu beli la sekali nestum n puree utk baby..ni 1st time nk kasi dia...

No comments:

Post a Comment