Friday, July 9, 2010

MY NEW BORN BABY GIRL

kt spital - day 3

sbulan - still dlm pantang kt sh alam
Alhamdulillah dgn rasa syukur ke hadrat Ilahi...ank ibu dah 4 bln lbh..so kt sini i would like to introduce my little princess...layanzzz
Name : Aimy Damia
Date of Birth : 24 Feb 2010
Time of Birth : 11.02 am
Place of Birth : Hospital Sg. Buloh,Selangor
Weight : 2.57 kg

Setelah 4 +++months berada di dunia ni, Damia dah pandai meniarap,ketawa mmg kuat...sekuat mgkn dia kuarkn suara dia..kdg2 sakit telinga ibu n ayah..adushhh..tp xpe ktorg layan je..asalkn damia sht n hepi sllu..

Kejap je masa berlalu n selama 4 bulan la ibuku yg tercinta telah pergi meninggalkan aku buat selama-lamanya...Kdg2 mcm x blh terima pemergian ibu tp aku redha...x sangka, pada pg 9 March 2010 hati aku jd kuat walau aku dlm percaya n tak menerima berita ni.
Mane taknya, masa tu aku dlm pantang..baru 2 mggu melahirkn my little princess..Lg pun masa tu arwah ibuku dtg melawat aku,nk tgk cucunya..smpt la smggu dia tatap wajah baby ku...Arwah telah mghmbuskan nafas terakhirnya pada jam 8.20pg di hospital sg. buloh setelah mengalami serangan jantung & sesak nafas.Semoga rohnya dicucuri rahmat & ditempatkan dlm golongan org yg beriman...Aminnnnn.....

Dgn keadaan yg masih lemah, aku gagahkn diri utk balik kg utk menatap jenazah ibu ku bt kali terakhir...Ibu ku telah selamat disemadikan di Gua Musang memandangkan dkt dgn rumah kakak aku....ktorng yg kt KL pun snng nk balik..dekat ckit. Utk ayah ku..sabar yea...


*****AL-FATIHAH UTK ARWAH IBUKU*****

1 comment:

  1. emm..pg 9mac tu sy ada kat hsptl.sg.buloh..br lepas bersalin 8mac.xsangka yur family kehilangan org t'syg pd saat2 keluarga kami hepi2 terima org baru.takziah dr km

    ReplyDelete